beyaz atlı prensim nerdesinnnn (mim)




kelebeğim beni mimlemiş hayalimdeki erkeğin namı değer beyaz atlı prensimin tarifini istiyor benden ( sanki bilmiyormuş gibi :) beni benden iyi tanıyor beaa :)
ama o isterse akan sular durur, yazayım bende hayalimdeki erkeğin tarifini kimbilir buradan belki sesimi duyar gelir kurtarır beni prensim hapsedildiğim kuleden :P

aslında çok daha önceden yazacaktım ama nereden nasıl başlayacağımı gerçekte hayalimdeki erkeğin kim olduğunu bilemedim.. düşündüm ve aşık olduğum ya da olduğumu zannettiklerim birbirine zerre kadar benzemiyor :) ben de tutarsız biriyim demiştim ama inkar etmiyorum ki ondan işte...
:) pöfff alakası yok ama aklımabişey geldi yazıcam. Ortaokuldayken bir sakız paketinin içinden karakatürler çıkardı :) karakatürlerden birinde " aşk havuzuna ancak aptallar düşer ama beni ittiler :) :) :P yazıyodu.
niye geldi ki şimdi bu benim aklıma... ben de öle alakasız zamanlarda alakasız kişilere aşık oldum diyemi hatırımda kaldı acaba :) kim ulen beni durmadan iten manyah alla alla ya... itmeyin lan beni :)

neyse konumuza dönelim.. erkeğim, yiğidim, evimin direği, beyaz atlı prensim işte sana buradan sesleniyorum.. bul beni :P bak şu an seni tarif ediyorum mesajı kap ve hemencik gel kollarıma :)


*hmmm sanırım benim için en çok ses tonu önemli, yumuşak bir ses tonu ile konuşmalı, söylediklerini dinlemek zevk vermeli... öyle çan çan mahalle karıları gibi herşeyden her telden çalmamalı.. (ıyyy valla asla istemem gıcık olurum asla ama asla çok konuşmamalı )

*fikirlerini dile getirebilen kendini ifade edebilen ama bunu yaparken kuru gürültü çıkarmayan :) saygın biri olmalı... insanların hoşuna gidecek diye yalakalıklar yapmayan, kendi fikirlerini ortaya koyabilen koyun gibi güdülebilinecek biri olmamalı.. sözünde durmalı.. yanar döner olmamalı...

*öyle çok büyük sürprizler yapmasına gerek yok. ama ufak tefek sürprizler yapmalı arada şaşırtmalı, gülümsetmeli.. bu ufak süprizler ne inanın şu an aklıma gelmiyor, aslında hiç farketmez işte ama abartmamalı... abartınca sihir kaçıyor her ağzından çıkanın yapılması insanı sinir ediyor bu neya bu benim gözümümü boyamaya çalışıyor gibi hissediyorum ve istemiyorum.

*dokunmalı, saçlarımla oynamalı mesela :) çok komik dimi ama ben çok severim saçlarımla oynanmasını :)

* omzuna başımı dayadığımda bana öyle bir sarılmalı ki hiçkimse beni görmesin bulmasın.. güven vermeli, huzur vermeli...

*azıcık kıskanç olmalı ama tatlı tatlı kıskanmalı öyle psikopat boyutlarında değil.mesela çok güzel olduğumu sandığım bir günde iltifatını beklerken " sen aynaya hiç bakmadanmı çıkıyosun için görünüyo ne meraklısın kendine baktırmaya" gibi ağır tahrik içeren mesajlar,mailler atmamalı .. valla inadına giyesim geliyo helede kızdırırsa kesin giyerim elimde değil napim :)

*ben biraz çabuk kırılırım ve hemen içime kapanırım ama çok çabuk geçer beni kendi halime bıraksa bir saate kalmaz düzelirim işte o zamanlarda bana psikolojim ile ilgili yorum yapmamalı ben buna çok daha fazla kırılırım ve asla onaramam.

*belkide en önemli maddelerden biri beni karşılıksız sevmeli... beni uzun bacakdan, memeden ya da diğer blogdaşlarımdan öğrendiğim tabiri ile kukudan :) ibaret görmemeli...

*beni bişeye zorlamamalı, hareketlerimi, kişiliğimi eleştirmeli ama yermeleli, değiştirmeye çalışmamalı, sevgi kadar saygı da duymalı.... beni böyle sevdiyse bıraksın böyle kalayım. dimi ama ?

*sevişirken sadece kendini düşünmemeli... ayı gibi olmamalı..

*öyle cücük kadar olmamalı... birazda olsa heybetli olmalı..

*çok yakışıklı olmasına gerek yok.. zatende illede çok yakışıklı olsun desem kelebeğim bana inanmaz :) ama bakımlı olmalı en önemlisi temiz olmalı, mis gibi kokmalı, güzel giyinmeli, kız gibi süslü güyünmemeli, kırıtmamalı.. errrrrkek gibi olmalı :) kumral tercihimdir :)

:) ya tamam biliyorum çok şey istiyormuş gibi oldum.. ama ben aslında gerçekci bir kızımdır hayalperest değilimdir hayal kurmayı çook sevsemde..
hepsinin bir arada olmayacağı malum bikaçtanesi olsada olur... :) kaptın mı mesajı ? geliyor musun ? heyyyy nerdesin :) ?

2 Comments:

  1. Kara Drama said...
    Kara atlısından versek :P bırak boşver beyazı zaten çabuk kir tutar hehe artı çok klişe olmuş artık. ne o öyle beyaz çorap giyenler gibi hem
    rain and me said...
    :) evet hem kara atlıyı düşününce daha seksi olacağını düşündüm birden :)

Post a Comment



Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa