Gene servisteyim, gene bütün servis bana maaşlar ne zaman yatacak, işten çıkarmamı var, lan ne biçim İK sınız diye sorup sorup beni sinir etmeye çalışıyor ama herzamanki gibi sinir olmuyorum galiba.. cevapda vermiyorum içimden gelmiyor, uyuma numarası yapıyorum. Ama anladı İsmail abi numara yaptığımı bana ne olduğunu anlamaya çalışıyor. Gözleriyle noldu diye soruyor ama cevabım yokki...

Dayanamadı sonunda İsmail abi gene uyudu ve yayıldıkça yayıldı iyice bunaldım ama onu ittirip öfff demek bile içimden gelmiyor. İsmail abi bunu özellikle yapıyor zaten beni kızdırmak için ama bugün bende bir gariplik varya vazgeçti kızdırmaya çalışmaktan sanırım kendisi toparlandı adamcağız - neyin var canım ? - bişeyim yok İsmail abicim.

Belkide sorun bu hiçbişeyim yok hatta artık umudumda yok.

Bugün gene herzaman ki gibi işime gidiyorum, gene herzamanki gibi bir sürü çıkış yapacağım gene çok yoğun olacak ama aklımda bunların hiçbiri yok.. aklımda sadece o ..

Dün hıyarımın işten çıkarılacağını öğrendim. Benim hıyarım ve tüm departmanı işten çıkarılacak, departman kapatılacakmış. Ortada bir karışıklık var neler oluyor anlamadım aslında anlamayada çalışmıyorum hiç umrumda değil. Bugüne kadar o kadar çok kişinin çıkışını verdim ki başlarda üzülürdüm ama bu kadar değil zaten sonrada alıştım.
Benim tek düşündüğüm tek beynimi kemiren şey artık o olmayacak. Çay almaya aşağıya indiğimde göremeyeceğim, servislerin gelmesini beklerken uzaktan bana bakışını seyredemeyeceğim ( ben uzaktayken bana baktığını görmediğimi sanıyordu hıyar işte :) ) , sürekli maillerle didişemeyeceğim, kavga edemeyeceğim, yemekhanede gözgöze geldiğimizde ikimizde aceleyle gözümüzü kaçırmaya çalışmayacağız artık aynı yemekhanede yemek yemeyeceğiz, artık beraber toplantıda, projede yapamayacağım. Artık o pis soluk benizliyi kıskanmayacağımda sanırım onda kaldığını anlayamam çünkü... geç geldiğinde onda kalıyodu biliyorum..



Akşam Küçücük sevgilime Hıyar işten çıkartılacak dedim sesim kötüydü galiba üzülüyomusun diye sordu hayır diyemedim ben ona hiç yalan söylemedim ki bilmiyorum dedim bozuldu hemde çok bozuldu bende yalandan yere şaşkınım sadece üzgün değilim diye zırvaladım inandımı bilmiyorum.... Size hiç küçücük sevgilimden bahsetmedim dimi çok tatlı çok yakışıklı birisi ama benden 4 yaş küçük.. yanında iyi hissediyorum ama hıyarımı özlüyorum. benden küçük oluşumu benim kötü hissetmeme sebep oluyor onu sevmeme engel oluyor bilmiyorum ? onun soluk benizlisi var diye inadımdan mı ? onu unutmak için mi yoksa direk herkesin bahsettiği o basit kızlardan olduğum için mi Küçücükden ayrılamıyorum bilmiyorum ?ne zaman ayrılmak istesem izin vermiyor zaten buna.. hıyar bana kötü davrandıkça üzdükçe ona yaklaştığımı sanıyodum ama bugün... Küçücüğüm gene beni teselli edecek sözler aradı, çok tatlıydı ama bugün unutmadım üzüntümü..



Offf Garip bi his var içimde.. hani derler ya hayatım gözlerimin önünden film şeridi gibi geçti öyle sanki.. tüm hayatım geçti gözlerimin önünden sanki.. ve ben fark ettimki hiç bir zaman mutlu olmamışım. Hiç bir zaman sevilmemişim, önemsenmemişim.. herşeye rağmen hıyarımın beni sevdiğini hissediyordum, unutunca aramızda geçenleri düzelecek sanıyordum ama artık o umudumda kalmadı. Gidiyor işte..



Hıyar başkaydı ama.. çok başkaydı.. bakışları yumuşacıktı. hiç olmadığım kadar rahattım onunla.. çok sevdim ben onu.. en büyük tabularımı bir çırpıda yıktım hemde hiç pişman olmadan isteyerek ilk onunla birlikte oldum. hiçde pişman olmadım bazen üzülsemde beni sevmedi diye hissetsemde bildim ki beni sevdi.. ama sonra olan oldu bitti.. herşey çok güzeldi ama bitti çok kırdık birbirimizi, söylemedik laf bırakmadık, yıprandık bitti.



Off Ağlayasım var ama ağlayamıyorum ağlayamam ağlamamam lazım yani.. ben ilk defa çıkış yapmıcam ki anlarlar...



Ama çok ağlayasım var.. Robot gibi evraklarını imzalatıcam üstelik seni çok özlicem bile diyemicem, sarılamıcam son kez , ağlayamıcam bile..


keşke bişey olsa.. gitmese... gitmesin..

2 Comments:

  1. asiçiçek said...
    offffffffff çok hüzünlü bu:(((bence sen hıyara deli gibi aşıksın ve onunla olmalısın birkez daha kır tabularını ve yeniden başla.
    Adilyus said...
    ne olursa olsun seni çok özlicem demelisin kağıtları imzalatırken.. ya da öncesinde, bilmiyorum yapmalısın bişeyler..

Post a Comment



Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa