hıyar geri geldi...

ne kadar uzun süre olmuş buraya hiç yazmayalı.. halbuki başlarken ne kadar hevesliydim ama nolduysa içimden açıpda bişeyler yazmak gelmiyor.

belkide sizler kadar neşeli şeyler yazamadığımdandır.içimde kocaman bir boşluk var.
Ne tatile çıkmak, ne gecelere akmak, ne içmek, ne boş boş konuşup gülmek ne de sevişmek hiçbiri içimdeki boşluğu doldurmama yardım etmiyor. güzel şeylerde olmuyor değil tabi mesela ailemle aram düzeldi ama benim çabamla benim boşvermemle tabi.. olsun düzeldiya... bunada şükür..

ne komik yazmışım ya son yazımda tatil zamanı huhu falan diye ama bi halta yaramadı işte. hemde bu sene üç kere tatile çıktım ama noldu kocaman bir hiç..
gittiğim heryerde o boşluk içimde..evet aşklarda yaşadım güya aşık oldum ta bodrumdan geldi çocuk benim için istanbula işini bırakıp ama ben ona gel dememiştim ki.. hatta gelme dedim.. ben seni sevemem dedim. inanın bu dünyada erkeklere benden dürüst davranan biri daha yoktur. bunun için çocuğu üzdün, düzenini bozdun vs. laf salataları hiç umrumda değil ben bişey yapmadım gelme dedim gelmeseydi..
hatta bir keresinde benimle evlenmek istiyen o zengin herkesin sevdiği abisi süper adama bile eğer o ararsa gel derse nolursa olsun giderim bile dedim daha ne diyim daha ne kadar dürüst olayım..ama olmuyo işte.. istediğim kadar dürüst kız ayaklarına yatayım değilim baştan neden umut verdin ozaman dimi ?
pislik diyenler vardır belki ama belki bu sefer olur sandım hep.. olmadı.. belkide onların ahıdır bu..

ben hayatımda iki kez aşık oldum ikiside hayatımı alt üst etmeden gitmediler.
ilk aşkım hanayım dostum herşeyim onu toptan kaybettim biliyorum alıştımda artık öldü gibi sanki yasını tutuyorum bir ölü gibi.. mezarı olmayan ölü..i

kinci aşkım ise bir soluk benizlinin sevgilisi artık.. o öyle farklıki tarif etmeye sıfat yok aslında hiç iyi biri değil ama çok iyi biri.. bencilin teki ama çok düşünceli.. beni deli ediyo.. beni sinir ediyor ama çok seviyorum...bu arada geri geldi gerçi eskisi gibi göremiyorum başka bir lokasyonda artık ama burda..
çok yakınımda tekrar bişeyler olur mu diye düşünmeden duramıyorum ama soluk benizli birinin sevgilisi olduğunu hatırlayınca bütün hayallerim yıkılıyor..

olmuyor işte beni seveni ben sevemiyorum benim sevdiğim beni sevmiyor..ve ben sizler gibi neşeli olamıyorum...

ben ne yapıcam ?... çok özledim ... oda beni özlemişmidir ..gene canımı yakar mı ? o soluk benizliyimi seviyor ?ya beni of ben neden bu kadar çirkinim :(

bana noluyor......

1 Comment:

  1. şirinem said...
    bazen bu tür duyguları fırtınaları hepimiz yaşıyoruz herşeyi zamana bırak su akar yolunu bulur diyorum herşey gönlünce olsun

Post a Comment



Önceki Kayıt Ana Sayfa